dah lama tak buka benda alah ini--'. sekarang dah warna merah :))

untuk kamu semua



terima kasih semua sebab sudi jadi follower afa. kalau ta dulu dua orang jerr --'. haha ta apa afa watlek masa tuuh. sekarang dah 10* . haha #okeytakniatnakbajet . disebabkan itu afa ingat nak buat doodle untuk depa semua. cuma doodle aku tak adalah cantik sangat. im still a begginer :) cuba reverse balik n tengok apa aku tulis td. aku cakap nk buat doodle untuk semua ! haaaaa ?_? maknanya setiap seorang satu doodle. yup err orang mesti tanya sebab apa aku buad benda alah semua nie. errr sebab aku bosan so aku buad la. tapi ada susah sikit nk amik sebab aku disable right clik kat blog nie . tak apa jangan risau.


1. Aku buat doodle berdasarkan personaliti korang bukan kartun yang dekat tv. 

2 Maybe buruk sikit sebab aku tak pandai buat sangat 

3 Terpulang korang nak amik ke tak. #tiadaapa-apapaksaan

4 Aku mulakan dengan follower aku no satu sampai aku memang dah bosan habis nak buat doodle lagi. So kalau ada yg tak dapat. so sowieee

5 Kalau korang nak tambah apa-apa pada doodle ni just inform to me okey. 

6 No money to pay for this doodle .

7 Sory aku tak nk enable right click buat masa ni. so kalau korang nak url dia add fb aku atau pun like page si budak kenit .  Mungkin aku letakkan semua doodle di fb n page .



Doodle ini direka oleh afa sebagai tanda terima kasih kepada followernya bukan sebab lain ! Sincerely from afa.
 







0 enchek:

Post a Comment

wanna say thankie for comment :3