dah lama tak buka benda alah ini--'. sekarang dah warna merah :))

Contest Blog Simple But Awesome


awak awak dan sebelah awak tuh sekali,, saya nak bagitahu saya masuk contest lagi. pergi la bagitahu mak awak jugak. hahahaha #okeyakubuadlawakjerr . kenapa ya aku masuk contest ni ? sebab aku rasa blog aku ni simple n tak adalah macam blog korang yg meletop-letop tuh. insyallah kalau ada rezeki bloeh menang.
pray for me :)

Syarat - syaratnya :

- A Malaysian blogger
- Mesti ada blog
- Follow blog ini ( tak wajib )
- Buat satu entry tentang contest ini dan letak banner contest itu sekali
- Tag rakan blogger ( tak wajib )
- Paste link entry di tapak komen 

nak tahu pengajur nya ialah. jeng jeng jeng
Nurul Hananihadiahnya pula datang daripada banana shops

 awww harap sangat afa dapat menang. tuan empunya contest bagi la saya menang. cuba tengok muka kita ni. #buadmukakesiansambilterkelip-kelipmatahaha 

0 enchek:

Post a Comment

wanna say thankie for comment :3